
Kwaliteitsmedewerker QA/QC
CP Services
Lijnden
Vereisten!
Waardering!
Benieuwd? Solliciteer of vraag meer!
+31 88 334 42 77
info@cpservices.nl
Jouw nieuwe uitdaging
CP Services zoekt een enthousiaste kwaliteitsmedewerker voor de afdeling QA/QC. In deze rol doe je de inspanningen op het gebied van kwaliteitsmanagement voor de afdelingen proces, onderhoud, validatie en kalibratie. Je zorgt ervoor dat alle diensten en processen voldoen aan de hoogste kwaliteits- en compliance standaarden. Samen met de bedrijfsleider ben je een sleutelfiguur binnen het team en ben je verantwoordelijk voor het vormgeven en implementeren van ons kwaliteitsmanagementsysteem, het stimuleren van continue verbeter-initiatieven en het bevorderen van een cultuur van kwaliteitsexcellentie. Je biedt deskundige begeleiding en uitleg aan klanten en medewerkers om kwaliteitsproblemen en vraagstukken te begrijpen en op te lossen, met name in de farmaceutische- en voedingsmiddelenindustrie en gezondheidszorg. Tevens draag je er aan bij dat metingen in cleanrooms, operatiekamers, apotheken, productiefaciliteiten en laboratoria, maar ook onderhoud aan diverse installaties en kalibratie van sensoren en procesmodificaties op het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau wordt uitgevoerd.
Groeien bij
Jouw ontwikkeling staat bij ons centraal. Of je nu je skills wilt aanscherpen, nieuwe uitdagingen zoekt of je carrière naar een hoger niveau wilt tillen – bij CP Services krijg je de ruimte én de middelen om te groeien. We investeren in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling met onder andere mogelijkheden om aan externe trainingen en cursussen deel te nemen. Initiatief en ondernemerschap waarderen we niet alleen, we stimuleren het actief. Heb jij ideeën om processen te verbeteren of kwaliteit naar een hoger niveau te tillen? Dan krijg je bij ons de kans om die ook echt te realiseren. Hier bouw je niet alleen aan je eigen toekomst, maar ook aan die van CP Services.
Kwaliteitsmedewerker QA/QC
Manager QA/QC
Diverse doorgroeimogelijkheden
Erik de Ruiter
“In mijn rol als QA/QC manager zorg ik ervoor dat alle werkzaamheden op het hoogste kwaliteitsniveau worden uitgevoerd. Ik verdiep me in de geldende normgeving en voer dat door in onze bedrijfsvoering. Door regelmatige locatie bezoeken (audit) beoordeel ik of de werkzaamheden conform onze procedures worden uitgevoerd en gerapporteerd. Daarnaast spreek ik met collega’s, leveranciers en onze opdrachtgevers over de werkzaamheden en eventuele kwaliteitsverbeteringen. Tezamen met het onderhouden van ons kwaliteitsmanagementsysteem op basis van de ISO 9001 gebaseerd komen we met elkaar tot een hoge klanttevredenheid en kwaliteitsniveau wat het werk uitdagend en boeiend maakt.